De wereldwijde Covid-19 crisis heeft ook de nodige gevolgen voor hoe fabrikanten hun (potentiële) klanten bereiken. Beurzen en opendeurdagen worden geannuleerd,  velddemonstraties kunnen maar in beperkte mate doorgaan. New Holland lanceert daarom een eigen virtuele landbouwbeurs.

Youniverse, de digitale beurs van New Holland, is open van 9 tot 18 april 2021. Tijdens het 10-daagse digitale evenement kunnen klanten, landbouwers en het grotere publiek de wereld van New Holland verkennen en de specialisten van het merk virtueel ontmoeten. “Het is van essentieel belang dat we nieuwe manieren vinden om met ons publiek te communiceren, vooral in een tijd waarin de gebruikerservaring steeds belangrijker wordt, en de kans om onze klanten persoonlijk te ontmoeten enorm aan banden is gelegd door lockdowns, reisbeperkingen en de annulering van
landbouwbeurzen,” zegt Sean Lennon, New Holland Vice President Europe. “Het YOUNIVERSE-evenement is een spannende, nieuwe manier om aansluiting te vinden bij uw klanten, door hen uit te nodigen om deze virtuele New Holland-wereld te bezoeken, waar ze onze producten kunnen bekijken en onze New Holland-experts kunnen ‘ontmoeten’.”

Bezoekers kunnen in een immersieve landbouwsituatie een selectie producten bekijken en krijgen toegang tot een grote hoeveelheid multimediainformatie, 3D-simulaties en volledige machinegegevens. Er zullen meer dan 20 machines tentoongesteld worden, waaronder de nieuwste introducties zoals de Big Baler 1290 en het nieuwe Packer model, de CH7.70 Crossover Harvesting maaidorser, de T6.160 Dynamic Command en de W170D wielladers. Daarnaast zullen ook de CR10.90 Revelation en de T7.315 HD trekker aanwezig zijn.

De gratis inschrijving voor YOUNIVERSE gaat 9 april 2021 van start op youniverse.cnhindustrial.com

Previous post Magazine – In the picture… Arnaud Meurens (PixelAgri)
Next post Steyr Absolut CVT gaat in productie
%d bloggers liken dit: